Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Starszy Specjalista HR
Job location: Wałbrzych
Nr ref.: 5-12-40524/PC
Dla naszego klienta, lidera w branży motoryzacyjnej poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista HR
Do zakresu głównych obowiązków należeć będzie nadzór i koordynacja kluczowych procesów z zakresu: oceny kompetencji, realizacji celów osobistych, promocji pracowników, planów sukcesji, rozwoju kadry menedżerskiej, zarządzania talentami oraz samodzielne prowadzenie projektów z zakresu w/w procesów HR mających na celu wzmocnienie ich efektywności.
Ponadto, osoba ta stanowić będzie wsparcie zespołu w zakresie employer brandingu, planowania zatrudnienia i rekrutacji pracowników, organizacji szkoleń pracowników.
Starszy Specjalista HR
Do zakresu głównych obowiązków należeć będzie nadzór i koordynacja kluczowych procesów z zakresu: oceny kompetencji, realizacji celów osobistych, promocji pracowników, planów sukcesji, rozwoju kadry menedżerskiej, zarządzania talentami oraz samodzielne prowadzenie projektów z zakresu w/w procesów HR mających na celu wzmocnienie ich efektywności.
Ponadto, osoba ta stanowić będzie wsparcie zespołu w zakresie employer brandingu, planowania zatrudnienia i rekrutacji pracowników, organizacji szkoleń pracowników.
Requirements:
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe – kierunkowe (preferowane: Zarządzanie Zasobami ludzkimi lub psychologia/socjologia)
- Co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze zasobów ludzkich w organizacjach produkcyjnych.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu opracowania i wdrażania procesów HR.
- Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie w zakresie Excel).
- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz współpracy z innymi.
- Dobra organizacja pracy i planowania.
- Otwartość na nowe wyzwania i szukanie rozwiązań.
Benefits:
Oferujemy:
- Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w branży motoryzacyjnej.
- Klarowną ścieżkę kariery z możliwością awansu na stanowisko kierownicze.
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia (wynagrodzenie zasadnicze+premie).
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę Multisport.
- Narzędzia pracy tj. laptop i komórka.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".