ENEA Centrum Sp. z o.o.
Departament Teleinformatyki informuje, że poszukuje kandydatów/kandydatki na stanowisko:
-
Wykształcenie wyższe techniczne (w szczególności: telekomunikacja, informatyka lub kierunki pokrewne)
-
Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku
-
Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym
-
Dobra znajomość zagadnień związanych z systemami telekomunikacyjnymi, w szczególności systemów VoIP
-
Znajomość instalacji oraz administracji systemem Cisco Call Manager
-
Dobra znajomość i doświadczenie w zarządzaniu systemami Call/Contact Center (w szczególności Cisco Contact Center) oraz PBX
-
Dobra znajomość technologii VoIP oraz SIP
-
Dobra znajomość sieci LAN/WAN
-
Wiedza w zakresie sprzętu stosowanego w sieciach usług głosowych.
-
Prawo jazdy kat. B
-
Uruchamianie/ administrowanie (w tym zdalna konfiguracja)/ zarządzanie/ utrzymanie i rozwój systemów telekomunikacyjnych, w szczególności systemów VoIP
-
Uruchamianie/ administrowanie (w tym zdalna konfiguracja)/ zarządzanie/ utrzymanie i rozwój systemów wideokonferencyjnych
-
Uruchamianie/ administrowanie (w tym zdalna konfiguracja)/ zarządzanie/ utrzymanie i rozwój systemów Call/Contact Center (w tym IVR oraz infrastruktura towarzysząca)
-
Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem powierzonych systemów/ aplikacji (2-ga linia wsparcia)
-
Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze administrowanych systemów/ aplikacji
-
Wdrażanie zmian / poprawek w powierzonych aplikacjach/ systemach na podstawie analizy incydentów, ich przetestowanie oraz wdrożenie na produkcję
-
Rozwój powierzonych systemów
-
Współpraca z wewnętrznym klientem biznesowym
-
Współpraca z dostawcami wewnętrznymi jaki i zewnętrznymi
-
Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi
-
Uczestnictwo w pracach projektowych i wdrożeniowych
-
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej
-
Udział w realizacji zadań inwestycyjnych: specyfikacja wymagań, analiza dokumentacji technicznej, nadzór nad wykonywanymi pracami, odbiory urządzeń, instalacji i systemów
-
Występowanie z wnioskami dotyczącymi usprawnień i postępu technicznego
-
Opracowywanie koncepcji, projektowanie oraz wdrażanie nowych technologii związanych z budową, modernizacją i naprawą objętych zarządzaniem systemów
-
Umiejętność samodzielnego rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych
-
Umiejętność samodzielnego i kreatywnego działania
-
Umiejętność badania funkcjonalności systemów i proponowania nowych rozwiązań
-
Samodzielność, inicjatywa i dynamika w działaniu
-
Wysoka motywacja, uczciwość, zorientowanie na rezultaty
-
Odporność na stres
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętność pracy z klientem biznesowym.
-
Umowa o pracę
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Dużą samodzielność w pracy
-
Możliwość rozwoju osobistego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji