- Ogłoszenie nr: 171440
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 lipca 2015 r.
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- w Biurze Informatyki i Obsługi Urzędu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Spokojna 4
20-914 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynacja głównego Help-Desku systemów zarządzania dokumentacją Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie,
- testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności EZD w celu poprawy jakości pracy w systemie,
- bieżące reprezentowanie Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie w ramach międzyurzędowych narad w sprawie rozwoju sysytemu EZD,
- prowadzenie prac związanych z wdrażeniem EZD w jaz,
- przeprowadzanie cyklicznych szkoleń dla koordynatorów i pracowników LUW i jaz oraz udzielanie bieżącego instruktażu i wyjaśnień w zakresie funkcjonalności systemu EZD,
- koordynacja Help-Desku dla systemów zarządzania dokumentami administracji zespolonej,
- bieżące monitorowanie za pomocą narzędzi systemu EZD wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe(w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
występują bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją w charakterze help-desku lub administratora.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kpa, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- znajomość instrukcji archiwalnej,
- biegła znajomość obsługi dowolnego systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- biegła znajomość obsługi pakietów klasy office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
- posiadanie certyfikatu ECDL,
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji,
- komunikatywność, a szczególnie umiejętnośc argumentowania,
- znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
- umiejętność redagowania informacji, dokumentacji i instukcji,
- 2 lata pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z elektronicznym obiegiem dokumentów,
- udział we wdrażaniu elektronicznego systemu zarządzania dokumentami,
- umiejętność przeprowadzania szkoleń.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów