- Ogłoszenie nr: 164683
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 listopada 2014 r.
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw szkoleń i rozwoju zawodowego
- w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 61/14
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie i monitorowanie spraw w zakresie organizowania praktyk zawodowych i studenckich
- realizowanie i organizowanie szkoleń dla członków korpusu służby cywilnej w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych, realizacji indywidualnych programów rozwoju zawodowego oraz wykonania przyjętego rocznego planu szkoleń
- badanie potrzeb szkoleniowych pracowników Urzędu w celu zebrania aktualnych danych niezbędnych do stworzenia rocznego planu szkoleń oraz tworzenie rocznego planu szkoleń w celu planowej i terminowej realizacji szkoleń w Urzędzie
- organizowanie służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników Urzędu oraz monitorowanie jej przebiegu
- weryfikacja faktur i monitorowanie wydatkowania środków finansowych przeznaczonych w budżecie Urzędu na szkolenia, w celu terminowego dokonywania opłat za usługi szkoleniowe realizowane na rzecz Urzędu, zgodnie z przyjętymi zobowiązaniami, a także w celu bieżącej i pełnej informacji o posiadanych możliwościach finansowania szkoleń
- sporządzanie sprawozdań oraz innych zestawień dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi oraz pracy biura na potrzeby Urzędu / Departamentu Służby Cywilnej KPRM / Szefa Służby Cywilnej
- weryfikacja zakresów czynności pod kątem ich zgodności z opisami stanowisk pracy oraz uzupełnianie bazy danych opisów stanowisk pracy
- przygotowywanie dokumentacji związanej z dofinansowywaniem studiów I i II stopnia oraz podyplomowych pracowników urzędu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane głównie w siedzibie Urzędu; możliwa konieczność wykonywania zadań również poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- stres typowy związany z obsługą klientów wewnętrznych, wymagana komunikatywność
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, z poręczami, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności dotyczących rozwoju zawodowego
- zdolność systemowego i analitycznego myślenia
- umiejętność sprawnej komunikacji interpersonalnej, analizy dokumentów, realizacji potrzeb szkoleniowych oraz tworzenia planów szkoleniowych
- pożądane wykształcenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, socjologii; studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów