- Ogłoszenie nr: 167208
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lutego 2015 r.
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw realizacji zadań z zakresu administracji zespolonej
- w Biurze Wojewody
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analiza raportów przesyłanych przez zespolone służby, straże i inspekcje wojewódzkie dotyczących wyników przeprowadzonych kontroli i sporządzanie notatek służbowych stanowiących syntezę najistotniejszych uchybień jakie zostały spostrzeżone podczas wykonywanych czynności kontrolnych w celu realizacji nadzorczej funkcji wojewody wobec rządowej administracji zespolonej;
- organizowanie i protokołowanie narad wojewody z kierownikami służb, straży i inspekcji wojewódzkich;
- przygotowywanie i przesyłanie wytycznych wojewody do odpowiednich jednostek administracji zespolonej oraz czuwanie nad ich realizacją, jak też prowadzenie korespondencji wojewody z tymi służbami, strażą i inspekcjami oraz organizowanie i protokołowanie narad z nimi;
- opracowywanie rocznych sprawozdań z działalności wojewody i Biura Wojewody, w zakresie sprawowanej przez wojewodę funkcji nadzorczej nad działalnością administracji zespolonej;
- podejmowanie interwencji, prowadzenie postepowań wyjaśniających oraz kontrolnych na podstawie skarg, wniosków, informacji medialnych oraz sygnałów obywateli, w zakresie sprawowanej przez wojewodę funkcji nadzorczej nad działalnością administracji zespolonej;
- prowadzenie działań związanych z organizacją na terenie województwa obchodów świąt państwowych i ważnych rocznic narodowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym.
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania,
- rzetelność i terminowość,
- zorientowanie na osiąganie celów,
- doskonalenie zawodowe.
- wykształcenie: wyższe lub podyplomowe z zakresu administracji /lub prawa,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność współpracy,
- samodzielność i inicjatywa,
- pozytywne podejście do klienta.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów