Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Departamencie Nadzoru nad Środkami Zastępczymi

Starszy specjalista w Departamencie Nadzoru nad Środkami Zastępczymi

Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3275 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168987
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 kwietnia 2015 r.

Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Departamencie Nadzoru nad Środkami Zastępczymi

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Inspektorat Sanitarny
    ul. Targowa 65
    03-729 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie i uaktualnianie wykazu substancji psychoaktywnych zidentyfikowanych w składzie środków zastępczych;
  • monitorowanie dokonywanych przez laboratoria badań produktów zabezpieczonych w toku działań organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  • opracowywanie informacji pod względem chemicznym zidentyfikowanych substancji psychoaktywnych w wyniku badań produktów zabezpieczonych przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  • przeprowadzanie kontroli w zakresie realizacji zadań wykonywanych przez Państwowych Inspektorów Sanitarnych, wynikających z przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzanych kontroli, wniosków i zaleceń oraz monitorowanie realizacji poleceń pokontrolnych oraz koordynacja współpracy z jednostkami kontrolowanymi w zakresie realizacji zaleceń pokontrolnych oraz działań naprawczych w przypadku stwierdzonych uchybień bądź nieprawidłowości;
  • realizacja zadań związanych z monitorowaniem pojawiania się nowych rodzajów środków zastępczych, w tym współpraca z Krajowym Biurem ds. Przeciwdziałania Narkomanii w zakresie Systemu Wczesnego Ostrzegania o Nowych Narkotykach;
  • monitorowanie realizacji zawartych umów z laboratoriami jeśli dotyczą badań środków zastępczych oraz zleceniodawcą badań jest GIS;

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada platformę schodową dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściu do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego korytarze są przestronne, pozbawione progów, ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych. Istnieje również możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie - chemia
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
    • znajomość zagadnień z zakresu środków zastępczych,
    • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
    • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
    • znajomość przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej,
    • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
    • umiejętność obsługi komputera (praca w programie Ms Office).
wymagania dodatkowe
  • znajomość zagadnień chemii organicznej oraz metod syntezy związków organicznych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (komunikatywny),
  • umiejętności organizacyjne, interpersonalne,
  • odporność na stres
  • umiejętności pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej na stanowisku.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty