- Ogłoszenie nr: 164329
- Data ukazania się ogłoszenia: 12 listopada 2014 r.
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Departamencie Prawnym w Wydziale Legislacji Zewnętrznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul. Chałubińskiego 4/6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynacja procesu legislacyjnego zewnętrznych projektów dokumentów rządowych, w tym w zakresie spraw dotyczących funduszy strukturalnych na lata 2007-2013 oraz 2014-2020 i Funduszu Spójności,
- opiniowanie projektów ustaw i rozporządzeń lub założeń do projektów aktów prawnych powszechnie obowiązujących inicjowanych poza Ministerstwem (zewnętrzne projekty dokumentów rządowych),
- opiniowanie projektów planów, strategii, raportów, sprawozdań inicjowanych poza Ministerstwem oraz projektów umów międzynarodowych,
- opiniowanie projektów aktów prawnych wewnętrznie obowiązujących inicjowanych przez Ministra lub Dyrektora Generalnego – zarządzeń, komunikatów, obwieszczeń, decyzji i innych,
- reprezentowanie Ministra w pracach nad projektami aktów prawnych (w tym: udział w posiedzeniach konferencji uzgodnieniowych, komisji prawniczych Rządowego Centrum Legislacji, Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego oraz w pracach parlamentarnych),
- monitorowanie prac legislacyjnych w Ministerstwie w zakresie projektów inicjowanych przez Ministra (projekty wewnętrznych dokumentów rządowych), w tym w zakresie spraw dotyczących funduszy strukturalnych na lata 2007-2013 oraz 2014-2020 i Funduszu Spójności,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją i zamykaniem programów operacyjnych na lata 2007-2013 oraz przygotowaniem realizacją i zamykaniem programów operacyjnych na lata 2014-2020 poprzez zapewnianie pomocy prawnej,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem perspektywy finansowej 2014-2020.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
– reprezentacja urzędu,
– wystąpienia publiczne.
– praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner,
– węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich),
– wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– winda w budynku „A” i „B” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji lub obsłudze prawnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Konstytucji RP,
- znajomość ustawy o Radzie Ministrów,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad techniki prawodawczej,
- znajomość Regulaminu pracy Rady Ministrów,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- rzetelność i terminowość,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- skuteczna komunikacja,
- umiejętności analityczne,
- zorientowanie na osiąganie celów.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów