- Ogłoszenie nr: 177428
- Data ukazania się ogłoszenia: 04 lutego 2016 r.
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw architekt biznesowy ZSIN
- w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Analizuje i monitoruje procesy biznesowe realizowane przez ZSIN w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu tych procesów.Przygotowuje dokumentację przetargową dotyczącą zamówień publicznych związanych z budową i rozwojem ZSIN oraz bierze udział w postepowaniach o zamówienia publiczne w celu zapewnienia rzetelnego, prawidłowego i zgodnego z przepisami toku postępowania przetargowego.
- Przygotowuje dokumentację przetargową dotyczącą zamówień publicznych związanych z budową i rozwojem ZSIN oraz bierze udział w postepowaniach o zamówienia publiczne. W zakresie tym współpracuje z CODGiK przy tworzeniu ZSIN - uzgadnia rozwiązania techniczne i dokumentację przetargową.
- Udziela wyjaśnień w zakresie wymagań biznesowych ZSIN na wystąpienia Wykonawców zewnętrznych realizujących zadania związane z projektem ZSIN - Faza II.
- Planuje i koordynuje pod względem organizacyjnym prace wykonawcy ZSIN pod kątem przyjętego harmonogramu i zakresu oraz nadzoruje proces rozliczeń finansowych. Wspiera proces w zarządzania ryzykiem, jakością, komunikacją i konfiguracją w Projekcie ZSIN - Faza II.
- Przygotowuje założenia analityczne oraz wymagania funkcjonalne ZSIN w celu wdrożenia ich podczas realizacji projektu ZSIN - Faza II.
- Obsługuje proces związany z rozwojem ZSIN na kolejne lata, w tym w szczególności proces pozyskania środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz proces opracowania i realizacji Rządowego Programu Rozwoju ZSIN na lata 2015-2030.
- Organizuje spotkania robocze w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności odnoszących się do prac związanych z tworzeniem ZSIN w celu koordynacji realizowanych zadań.
- Uczestniczy w procesie legislacji poprzez opiniowanie i udział w uzgodnieniach dotyczących aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności zawartych w nich regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii z obowiązującymi przepisami prawa.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Wyjazdy służbowe
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków, w tym 1 rok w administracji geodezyjnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Dyrektywy INSPIRE wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw oraz przepisami powiązanymi.
- Bardzo dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości.
- Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Umiejętności analityczne.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Samodzielność i inicjatywa.
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Umiejętność współpracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość metodyki Togaf.
- Znajomość notacji BPMN.
- Znajomość standardu UML 2.0.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów