- Ogłoszenie nr: 167118
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 lutego 2015 r.
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw finansów Funduszu Pracy
- w Wydziale Finansów Funduszu Pracy w Biurze Budżetu i Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przekazywanie do urzędów pracy środków Funduszu Pracy,
- przekazywanie do urzędów pracy środków Funduszu Pracy na projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w tym Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
- weryfikowanie kwartalnych i rocznych informacji przekazywanych z powiatowych urzędów pracy w zakresie przychodów i kosztów Funduszu Pracy,
- analizowanie miesięcznych jednostkowych sprawozdań MPiPS-02 powiatowych urzędów pracy,
- oddawanie wolnych środków finansowych Funduszu Pracy w zarządzanie Ministrowi Finansów oraz prowadzenie rejestru utworzonych depozytów,
- przesyłanie środków Funduszu Pracy do samorządów powiatów (starostw, prezydentów miast) z przeznaczeniem na finansowanie kosztów wynagrodzeń i pochodnych,
- wystawianie poleceń przelewów, na rachunki bankowe państw Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
- dekretowanie dokumentów finansowych Funduszu Pracy,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie rachunkowości lub w komórce organizacyjnej zajmującej się problematyką finansową jednostek budżetowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość ustawy budżetowej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność analizy i syntezy,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera MS OFFICE.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów