- Ogłoszenie nr: 168806
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 kwietnia 2015 r.
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Informacji Departamentu Informacji i Promocji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Współpraca z innymi departamentami urzędu w zakresie organizacji wydarzeń medialnych i merytorycznych, tj. seminaria, konferencje, spotkania z udziałem członków kierownictwa ministerstwa itp., w tym przygotowywanie projektów tez, wystąpień, komunikatów prasowych itp.
- Przygotowywanie projektów tekstów informacyjnych, w tym komunikatów na stronę internetową oraz intranetową ministerstwa, w tym propozycji informacji prasowych, prezentacji itp. (również w jęz. obcych, głównie w jęz. angielskim).
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania dziennikarzy.
- Współpraca przy produkcjach multimedialnych związanych z działalnością MEN.
- Realizacja działań w ramach projektów informacyjno-promocyjnych departamentu w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym analiza rynku, udział w procedurach wyłaniania wykonawców, sporządzanie projektów umów i komunikowanie się z wykonawcami.
- Współpraca z jednostkami podległymi ministrowi lub przez niego nadzorowanymi w zakresie działań informacyjnych, w tym zbieranie informacji na temat realizowanych działań, wydarzeń itp. istotnych z punktu widzenia informacji i promocji.
- Realizowanie działań związanych z przygotowywaniem kampanii informacyjnych w obszarze komunikacji społecznej, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych (skrzynka elektroniczna, strony www, media społecznościowe, newsletter itp.).
- Wykonywanie codziennego przeglądu prasy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- dyspozycyjność;
- sporadycznie praca poza siedzibą urzędu, w tym w ramach delegacji krajowych;
- praca w stresie oraz pod presją czasu.
narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe
możliwość poruszania się po budynku: windy i toaleta przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
w razie potrzeby do wykorzystania schodołaz.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej lub dziennikarstwa
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2),
- znajomość ustawy Prawo prasowe oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- wiedza z zakresu public relations oraz komunikacji społecznej,
- znajomość przepisów Prawo zamówień publicznych,
- znajomość podstaw funkcjonowania służby cywilnej,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- komunikatywność w tym umiejętność argumentowania,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
- dyspozycyjność.
- wykształcenie z zakresu PR lub dziennikarstwa lub marketingu lub komunikacji społecznej,
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy z agencjami PR,
- znajomość innego jęz. urzędowego UE na poziomie komunikatywnym (B1),
- znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty,
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,
- kreatywność,
- umiejętności redaktorskie.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów