- Ogłoszenie nr: 173965
- Data ukazania się ogłoszenia: 08 października 2015 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw organizacyjno - etatowych
- w Wydziale Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- monitorowanie i analizowanie obowiązujących w wydziale procedur wewnętrznych i aktów prawnych zgodnie z właściwością rzeczową i przedstawianie propozycji zmian,
- sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań dotyczących stanu zatrudnienia i stanu etatowego,
- opracowywanie projektów decyzji z zakresu działania pionu kadrowego odnoście komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na jej obszarze, a także projektów decyzji wewnętrznych naczelnika wydziału,
- przeprowadzanie identyfikacji i analizy ryzyka, w tym opracowywanie reakcji na ryzyko, prowadzenie rejestru ryzyka, uczestniczenie w monitorowaniu kontroli zarządczej w Wydziale Kadr,
- prowadzenie i aktualizowanie rejestru wyników wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej,
- prowadzenie i aktualizowanie danych dotyczących policjantów w informatycznych systemach kadrowych na podstawie dokumentów kadrowych,
- prowadzenie szkoleń w ramach służby przygotowawczej dla członków korpusu służby cywilnej,
- przygotowywanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych, przeznaczonych do archiwizacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa.
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość: ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych: - w sprawie szczegółowych zasad organizacji i zakresu działania komend, komisariatów i innych jednostek organizacyjnych Policji, - w sprawie nadania statutu KSP, ustawy o finansach publicznych w zakresie kontroli zarządczej oraz koordynacji kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych,
- bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- komunikatywność.
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów