Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Wydziale Księgowości w Biurze Dyrektora Generalnego

Starszy specjalista w Wydziale Księgowości w Biurze Dyrektora Generalnego

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2893 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181071
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 maja 2016 r.

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw obsługi finansowo-księgowej
  • w Wydziale Księgowości w Biurze Dyrektora Generalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencja finansowo-księgowa wydatków oraz dochodów realizowanych przez BDG w ramach części 21, 62 i 69, w tym PO RYBY 2014-2020 oraz przygotowywanie poleceń płatności,
  • opiniowanie oraz weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów będących podstawą powstania zobowiązań i ich ewidencja oraz kontrola dostępności środków, w ramach planu finansowego, realizowanych w ramach kosztów funkcjonowania Ministerstwa,
  • analiza i sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych dla cz. 21, 62 i 69 RB 23, RB 27, RB 28, RB 28 UE, RB 28 Programy, RB WS, RB N i RB Z oraz uzgadnianie sald kont księgowych i zamykanie kont księgowych do sprawozdań finansowych,
  • rejestrowanie wniosków i umów o zaangażowanie środków w planie finansowych w systemie QNT,
  • bieżące analizowanie zaangażowania, wydatków, kosztów i zobowiązań,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych w ramach kosztów funkcjonowania Ministerstwa oraz zestawień finansowych na podstawie wydruków księgowych,
  • formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych płatnych kartą Visa,
  • przygotowywanie projektów pism na temat występujących nieprawidłowości w weryfikowanych dowodach.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca przy komputerze
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    - węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    - mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe i ukończone studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub rachunkowości
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza z zakresu rachunkowości, w tym znajomość zasad rachunkowości budżetowej w szczególności zasad ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych, rozliczania inwestycji, rozliczania zakupów materiałów oraz innych zakupów bieżących, zasad realizacji dochodów budżetu państwa,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych (w szczególności zasad gospodarowania środkami publicznymi),
    • znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej,
    • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa,
    • znajomość programu księgowego QNT,
    • znajomość programu bankowego NBE, BGK,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • umiejętność poruszania się w systemie aktów prawnych,
    • komunikatywność,
    • sprawna organizacja pracy własnej,
    • rzetelność i terminowość,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • umiejętność obsługi komputera w pakiecie MS Office (Word, Excel).

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty