- Ogłoszenie nr: 164081
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 października 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw ewidencji
- w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Doskonalenia Zawodowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok
Miejsce wykonywania pracy:
- Białystok
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- • Ewidencjonuje absencje chorobowe oraz urlopy wypoczynkowe, dodatkowe, macierzyńskie i ojcowskie funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i kierownictwa, w celu dostarczenia aktualnej informacji o ich wykorzystaniu zainteresowanym, przełożonym,
- • Opiniuje raporty i podania o udzielanie urlopów pod względem spełniania przesłanek, weryfikuje prawidłowość sporządzonych planów urlopowych w celu przedłożenia Komendantowi Miejskiemu Policji w Białymstoku do decyzji,
- • Uzupełnia kartoteki ewidencyjne funkcjonariuszy KMP w Białymstoku, na podstawie rozkazów personalnych, w celu ich aktualizacji,
- • Przygotowuje zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia o odprowadzaniu składek zdrowotnych funkcjonariuszom oraz pracownikom cywilnym w celu ich wydania,
- • Sporządza comiesięczne meldunki o ruchach kadrowych funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych KMP wm., na podstawie rozkazów personalnych, w celu przekazania ich Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku oraz wprowadzenia ich do systemu SESPOL,
- • Sporządza comiesięczną informację INF-1 w celu określenia wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KMP wm. i przekazania jej do PFRON,
- • Ewidencjonuje, zamawia ich wykonanie, wydaje, kontroluje prawidłowość niszczenia w przypadku dezaktualizacji pieczęci, stempli i referentek w celu zapewnienia ich pracownikom oraz jednostkom podległym zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca
z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7.30 do godziny 15.30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku prowadzą schody, jest też winda dla osób niepełnosprawnych, którą można dostać się do wejścia głównego. Wewnątrz budynku jest winda. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów odnośnie urlopów,
- umiejętność obsługa komputera
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów