Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości

Starszy specjalista w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3510 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162748
  • Data ukazania się ogłoszenia: 02 września 2014 r.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach potwierdzenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
  • prowadzenie postępowań w trybach nadzwyczajnych i przygotowywanie rozstrzygnięć,
  • przeprowadzanie czynności dowodowych,
  • analiza operatów szacunkowych określających wartość pozostawionych nieruchomości.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa,
    - praca w siedzibie urzędu/wydziału,
    - stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca na czwartym piętrze,
    - narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    - zainstalowana winda, podjazdu dla osób niepełnosprawnych przed wejściem do urzędu,
    - pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    - brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks cywilny w zakresie prawa spadkowego i osobowego, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
    • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
    • umiejętność analitycznego myślenia, argumentowania.
wymagania dodatkowe
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
  • przeszkolenie z zakresu oceny prawidłowości oceny operatów szacunkowych,
  • posiadanie wiedzy historycznej z zakresu historii Polski i Europy Środkowej XX wieku,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad sporządzania operatu szacunkowego.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty