- Ogłoszenie nr: 162748
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 września 2014 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach potwierdzenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- prowadzenie postępowań w trybach nadzwyczajnych i przygotowywanie rozstrzygnięć,
- przeprowadzanie czynności dowodowych,
- analiza operatów szacunkowych określających wartość pozostawionych nieruchomości.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu/wydziału,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
- praca na czwartym piętrze,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- zainstalowana winda, podjazdu dla osób niepełnosprawnych przed wejściem do urzędu,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks cywilny w zakresie prawa spadkowego i osobowego, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność analitycznego myślenia, argumentowania.
- 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
- przeszkolenie z zakresu oceny prawidłowości oceny operatów szacunkowych,
- posiadanie wiedzy historycznej z zakresu historii Polski i Europy Środkowej XX wieku,
- znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad sporządzania operatu szacunkowego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów