- Ogłoszenie nr: 181253
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 maja 2016 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw finansowo- księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
ul. M. Skłodowskiej- Curie 9
56-100 Wołów
Miejsce wykonywania pracy:
- Wołów
- Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
ul. M. Skłodowskiej- Curie 9
56-100 Wołów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego z zakresu prowadzonych spraw opracowywanie okresowych analiz i ocen wykonania planu finansowego Inspektoratu, przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji okresowej, zdawczo – odbiorczej, rocznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- weryfikacja realizacji wydatków budżetowych w kontekście ich zgodności z ustawą budżetową, transzami rezerw celowych, układem wykonawczym
- rozliczanie podróży służbowych pracowników; prowadzenie rejestracji dokumentów finansowo – księgowych wpływających do księgowości wraz z ich terminową realizacją, prowadzenie spraw związanych z egzekucją należności pieniężnych Inspektoratu, w tym opłat, kar pieniężnych, itp., prowadzenie dokumentacji, obsługi finansowej
- naliczanie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, sporządzanie listy płac oraz rozliczanie innych świadczeń pracowników; przygotowanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej Inspektoratu oraz terminowych rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędami Skarbowymi;
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, zapewnienie kasowej obsługi Inspektoratu, rozliczanie podróży służbowych pracowników, kompleksowa obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
- prowadzenia płatności Inspektoratu wraz z kompleksową obsługą systemu bankowości elektronicznej „enbepe”, przestrzeganie terminowego regulowania zobowiązań oraz odprowadzania na rachunek centralny zrealizowanych dochodów budżetowych Inspektoratu
- prowadzenie ewidencji kosztów w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań kontrolnych zakażeń zwierząt, w tym refundowanych przez Unię Europejską oraz badań monitoringowych pozostałości chemicznych i biologicznych w tkankach zwierząt oraz produktach pochodzenia zwierzęcego w programie RKWIW
- sporządzanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej sprawozdań dotyczących tego zadania.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Urząd zlokalizowany jest w jednopiętrowym budynku, wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (wysoki parter), oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na pierwszym piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego • doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub do 1 roku doświadczenia w danym obszarze, staż pracy na stanowisku finansowo- księgowym.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
- znajomość przepisów Prawa Pracy
- umiejętność biegłej obsługi komputera w tym programów Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość zasad rachunkowości
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność obsługi programu płacowego, kadrowego, aplikacji Płatnik, Serpiw, Cumulus
- umiejętność obsługi programu księgowego
- umiejętność obsługi elektronicznej obsługi bankowej Videotel, „enbepe”, Trezor
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów