Starszy specjalista
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 8099
Warunki pracy
- praca administracyjno- biurowa- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów
spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku w zakresie gospodarki mieszkaniowej
- weryfikacja danych składanych w oświadczeniach i wnioskach funkcjonariuszy SG w sprawie przyznania równoważnika za remont lokalu mieszkalnego zajmowanego przez funkcjonariusza lub przyznania pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu przez funkcjonariuszy i emerytów SG
- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych o przyznaniu równoważnika za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego
- opracowywanie projektów decyzji o przyznaniu pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu przez funkcjonariuszy i emerytów SG
- prowadzenie rejestrów decyzji administracyjnych wydanych w związku z przyznaniem równoważników za remont lokalu mieszkalnego i pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu przez funkcjonariuszy i emerytów SG
- wprowadzanie przyznanych należności pieniężnych w systemie FT-Płace
- planowanie środków finansowych na wyposażenie dotyczących świadczeń mieszkaniowych należnych funkcjonariuszom oraz na wyposażenie pokoi internatowych i gościnnych oraz koordynowanie wpływów i wydatków w zakresie gospodarki internatowej i gościnnej i gościnnej
- naliczanie opłat i wystawianie faktur VAT za korzystanie z hotelu pracowniczego i pokoi gościnnych
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych regulujących gospodarkę pokojami internatowymi i gościnnymi
- prowadzenie rejestru wniosków mieszkaniowych i osób oczekujących na przydział lub poprawę warunków mieszkaniowych
- prowadzenie rejestru lokali mieszkalnych będących w ewidencji bez prawa do dysponowania
- współpraca przy opracowaniu planu wydatków budżetowych i środków finansowych w zakresie świadczeń mieszkaniowych
- sporządzanie sprawozdań z zakresu realizowanych zadań z gospodarki mieszkaniowej
- sporządzanie listy potrąceń za zakwaterowanie w pokojach internatowych KaOSG i wprowadzanie danych do systemu FT-Płace
- prowadzenie bieżącej korespondencji w sprawach mieszkaniowych i kwaterunkowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw ustawy o straży granicznej wraz z aktami wykonawczymi, przepisów dotyczących gospodarki mieszkaniowej obowiązujących w SG, ustawy o finansach publicznych ustawy o rachunkowości
- • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi programu komputerowego FT- Place
- dyspozycyjność