Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 12296
Warunki pracy
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych,
Stanowisko pracy znajduje się na poziomie 3 budynku biurowego, zejście i wejście po stromych schodach,
Klatka schodowa o szerokości 160 cm z poręczami,
Budynek wyposażony jest w windę, która zatrzymuje się na poziomie 3, budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej kierownictwa Wydziału oraz policjantów i pracowników Wydziału;
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej zgodnie z dekretacją;
- Rejestracja i wysyłanie korespondencji do: komórek organizacyjnych KWP, jednostek organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego, jednostek Policji na terenie kraju oraz innych organów administracji państwowej i samorządowej;
- Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Zespołu do spraw Ochrony Praw Człowieka oraz Zespołu do spraw Funduszy Pomocowych KWP w Poznaniu;
- Rozliczanie policjantów i pracowników ze spraw ostatecznie zakończonych oraz przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Prowadzenie ewidencji wydawanych delegacji krajowych i zagranicznych oraz zamówień na sprzęt transportowy dla Wydziału;
- Prowadzenie absencji chorobowej i urlopowej policjantów i pracowników Wydziału w tym wprowadzanie danych do bazy SWOP;
- Obsługa i monitorowanie na bieżąco poczty elektronicznej Wydziału;
- Prowadzenie kalendarza spotkań, uroczystości organizowanych przez kierownictwo;
- Obsługa zgłaszających się do Wydziału interesantów, udzielanie stosownej informacji oraz kierowanie do odpowiedniego stanowiska pracy Wydziału lub innych komórek organizacyjnych KWP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjno – biurowej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- Zdolności interpersonalne w zakresie organizacji pracy,
- Umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
- Dyspozycyjność,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Rzetelność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- Wysoka odpowiedzialność
- Terminowość;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych
- Wiedza w zakresie pracy kancelaryjnej
- Znajomość programów wykorzystywanych w Policji
- Wysoka kultura osobista i inicjatywa własna
- Poświadczenie bezpieczeństwa