Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 18997
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w godzinach 7:30-15:30,narzędzia pracy - komputer stacjonarny , sprzęt biurowy,
praca przy monitorze powyżej 4 godz. dziennie,
praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz petentami w udzielaniu wyjaśnień, instruktażu, wymianie informacji itp.,
praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
praca w środowisku alergizującym,
budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety)
Zakres zadań
- Odpowiedzialność za przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej z komórek organizacyjnych komendy miejskiej PSP oraz innych instytucji, wydawanie dokumentów, a także przygotowanie korespondencji do wysyłki,
- Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno – archiwalnej, a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum komendy miejskiej psp,
- Prowadzenie archiwum komendy miejskiej psp, w tym archiwizacja, udostępnianie, brakowanie,
- Prowadzenie terminarza spotkań, narad, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz zabezpieczenie pod względem logistycznym i obsługa spotkań, narad,
- Odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących,
- Sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów,
- Obsługa komputera, poczty elektronicznej, systemu faksowo-mailowego,
- Przygotowywanie pism na polecenie przełożonego
- Prowadzenie określonych przepisami książek i rejestrów,
- Prowadzenie kroniki jednostki organizacyjnej,
- Prowadzenie biblioteki i zasobu bibliotecznego komendy miejskiej psp,
- Obsługa telefoniczna petenta zewnętrznego i wewnętrznego.
- Wystawianie polecenia wyjazdu służbowego (delegacji) dla prcowników cywilnych i funkcjonaiuszy PSP komendy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
- Znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej,
- Bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internetu) oraz urządzeń biurowych,
- Umiejętność redagowania pism
- Nieposzlakowana opinia
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii tajnych.