Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 24153
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa. Realizacja obowiązków z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz koordynacja zadań.- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych,
- praca częściowo w terenie (oględziny miejsc zdarzeń w związku z prowadzonymi postępowaniami wyjaśniającymi w sprawie wypadków, przeprowadzanie szkoleń i kontroli zakresie bhp oraz medycyny pracy w jednostkach i komórkach organizacyjnych KMP w Krakowie)
Zakres zadań
- Przewodniczenie pracom komisji ustalajacych przyczyny oraz okoliczności wypadków funkcjonariuszy KMP w Krakowie,
- Koordynowanie pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy KMP w Krakowie,
- Planowanie oraz opracowywanie programów szkoleń w dziedzinie bhp,
- Opracowywanie programów kontroli, kontrolowanie warunków służby/pracy oraz zasad przestrzegania przepisów bhp przez funkcjonariuszy i pracowników,
- Udział w realizacji analizy i oceny ryzyka zawodowego, identyfikacji zagrożeń na stanowiskach służby/pracy oraz ich aktualizacja,
- Kontrolowanie zasadności wystawiania skierowań dla funcjonariuszy i pracowników na szczepienia ochronne, badania profilaktyczne, okresowe, kontrolne oraz weryfikowanie ich treści pod względem formalnym,
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie warunków służby/pracy, badań środowiska służby/pracy oraz czynników szkodliwych dla zdrowia, profilaktycznych badań lekarskich,
- Udział w pracach komisji powoływanej do oceny i kwalifikacji warunków służby jako uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie BHP
- umiejętność intrepretacji przepisów oraz organizacja pracy własnej,
- obiektywizm i wnikliwość w ocenie faktów,
- samodzielność i odpowiedzialność przy podejmowaniu decyzji, komunikatywność oraz umiejetność pracy w zespole,
- znajomość przepisów prawa pracy w zakresie bhp,
- znajomość przepisów kpa,
- umiejętność obsługi komputera
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz programu Lex