• wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych (obszar Finance)
• przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych
• prowadzenie rozmów telefonicznych z Kandydatami
• wyszukiwanie kandydatów na podstawie opisu stanowiska
• przygotowywanie raportów Kandydatów
• chęć rozwijania się w obszarze rekrutacji
• samodzielność
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• elastyczne godziny pracy
• zdobycie doświadczenia w zakresie technik pozyskiwania kandydatów i prowadzenia procesów rekrutacyjnych
• przyjazna atmosfera pracy
• realna szansa awansu
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.