Promedica24 to firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych dla osób starszych. Jesteśmy liderem rynku opieki domowej w Europie, oferującym profesjonalną i łatwo dostępną alternatywę dla domów opieki. Promedica24 dysponuje siecią 56 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 42 w Polsce, zatrudniając blisko 500 osób. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności. W 2016 roku nasza firma została wyróżniona godłem "Solidnego Pracodawcy" oraz "Lidera HR".
Stażysta/ pracownik help-desk
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
Zakres Obowiązków:
- Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy na głównych Systemach Informatycznych;
- Obsługa zgłoszeń help-desk (nie wymagających wiedzy informatycznej);
- Testowanie funkcjonalności systemów informatycznych między innymi Microsoft Dynamics CRM, Share Point oraz inne systemy w organizacji;
- Testowanie integracji pomiędzy systemami informatycznymi;
- Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych testów;
- Weryfikacja jakości i poprawności danych w systemach;
- Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (ewentualnie angielskiego);
- Dyspozycyjność przynajmniej 30 godzin tygodniowo;
- Umiejętność analitycznego myślenia i koncentracji na szczegółach;
- Dociekliwość, dokładność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Komunikatywność;
- Mile widziani studenci z chęcią do nauki i rozwoju.
Oferujemy:
- Przeszkolenie i wdrożenie od podstaw;
- Pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania;
- Udział we wdrożeniu głównego systemu operacyjnego w organizacji;
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.