Ogłoszenie numer: 485034, z dnia 2014-07-30
Na rynku istniejemy od 2004 roku. Zajmujemy się sprzedażą rozwiązań do monitoringu pojazdów (GpsGuardian.pl) oraz nawigacji w turystyce (TwoNav.pl). Stale się rozwijamy i w związku z tym poszukujemy nowej osoby do naszego zespołu.
Stażysta - Pracownik w Dziale Serwisu i Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Młodszy pracownik działu wsparcia technicznego: analizowanie i diagnozowanie problemów, kontakt z dostawcami w zakresie napraw urządzeń, konfiguracja i przygotowanie urządzeń, telefoniczne wsparcie techniczne. Dostęp do najnowszych technologii i możliwość poszerzania wiedzy teoretycznej oraz zdobycia praktycznych umiejętności.
Wymagania
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość j. angielskiego (techniczny)
- wykształcenie o profilu elektronicznym lub teleinformatycznym
- znajomość działania i konfiguracji sieci LAN i WAN
- mile widziana umiejętność programowania (Visual Studio, .NET , .ASP, SQL)
Oferujemy
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania płatne terminowo
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- dostęp do nowych technologii
- szkolenia
- elastyczny czas pracy