Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Naszym klientem jest legendarna, amerykańskiej sieci sklepów z odzieżą i akcesoriami, posiadająca ponad 750 placówek handlowych w 49 krajach świata - firma FOREVER 21. Nadrzędnym celem FOREVER 21 jest realizacja potrzeb wszystkich miłośników mody i trendów, niezależnie od wieku. Zawsze w najlepszej cenie. Wejście FOREVER 21 na polski rynek bez wątpienia zyska miano modowego wydarzenia roku. Sklepy FOREVER 21 to więcej niż tylko miejsce do robienia zakupów; jest to doskonały sposób do odkrywania nowych trendów w modzie, muzyce i kulturze. Ta uwielbiana na świecie firma poszukuje do swojego nowo otwieranego sklepu w łódzkiej Manufakturze osoby na stanowisko:
Raportuje do: Dyrektora Regionu CEE
Podsumowanie stanowiska: Kierownik Sklepu wspiera firmę poprzez zarządzanie funkcjonowaniem sklepu. Ponosi odpowiedzialność za sprzedaż, dochodowość, kierowanie przydzielonego sklepu. Głównym zadaniem jest koordynowanie pracą podległych pracowników i ich codziennymi zadaniami poprzez tworzenie oraz utrzymywanie przyjaznego środowiska pełnego wyzwań i możliwości rozwoju.
Zakres odpowiedzialności:
1. Sprzedaż:
- Osiąga target tygodniowy, miesięczny i roczny
- Nadzoruje realizacje planów sprzedażowych zespołu (w przeliczeniu na średnią liczbę produktów sprzedanych w ramach jednej transakcji)
- Nadzoruje realizacje planów sprzedażowych zespołu również w przeliczeniu na dolary
- Nadzoruje procesy kadrowe i terminarz
- Koordynuje konkursami sprzedażowymi
2. Zadania operacyjne:
- Zapewnia sprawne, dobrze prezentujące się funkcjonowanie sklepu
- Zarządza procedurami zgodnie ze standardami operacyjnymi
- Zarządza wykorzystaniem narzędzi i zasobów firmy
3. Obszar Visual oraz współpraca z Visual Manager:
- Efektywne i terminowe zastosowanie wskazówek wizualnych
- Maksymalizowanie efektów z obszaru merchandising zgodnie z określonymi standardami
- Promowanie wizerunku firmy
- Nadzór nad poziomem czystości i organizacji na sklepie i magazynie
4. Zarządzanie zespołem oraz Talent Management:
- Monitorowanie rozwoju pracowników i zapewnianie im potrzebnych szkoleń
- Nadzór nad wykonywaniem zakresu obowiązków przez podległy zespół
- Stałe podnoszenie kompetencji pracowników
- Tworzenie przyjaznej i produktywnej atmosfery
- Nadzór nad adekwatnym i czasowym awansem pracowników
- 5. Obsługa klienta:
- Dawanie swoim zachowaniem przykładu wzorowej postawy wobec klientów
- Nadzór nad utrzymaniem standardów obsługi klienta przez podległy zespół
- Efektywne rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi klienta
- Monitorowanie szczególnych osiągnięć zespołu w ramach obsługi klienta
- Obowiązki:
- Wsparcie Dyrektora Regionu w zakresie realizacji planów biznesowych
- Zarządzanie organizacją i prezencją sklepu
- Opracowanie oraz nadzorowanie planów i statystyk wykorzystywanych w sklepie, jak również raportów audytowych
- Kontrola wydatków sklepu w ramach planów kadrowo-płacowych oraz osiągnięć w sprzedaży
- Utrzymywanie kontaktu między Dyrektorem Regionu a sklepem
- Współpraca z zespołem managerów w celu zintegrowania zadań operacyjnych
- Zarządzanie spotkaniami w sklepie zgodnie ze standardami firmy, a także informowanie Dyrektora Regionu o sukcesach i możliwościach zespołu
- Organizowanie szkoleń, zapewnienie rozwoju zawodowego w zespole
- Utrzymywanie pozytywnej i przyjaznej kultury organizacyjnej
- Aktualizowanie notatek służbowych z obszaru operacyjnego i marchandisingu
- Nadzór nad zachowaniem procedur i standardów
- Kontakt z Dyrektorem Regionu w ramach istotnych spraw
- Utrzymywanie dobrych relacji z pasażem handlowym
Dodatkowe zadania:
- Stosowanie się do prawa pracy
- Przyjmowanie dodatkowych zadań, jeśli jest to konieczne
- Nadzór nad środkami trwałymi
- Sterowanie programami testowymi firmy
- Wsparcie w zakresie otwarcia i zamknięcia sklepu, jeśli to konieczne
Wymagania:
- Mobilność i gotowość do podróży służbowych
- Umiejętności zarządzania czasem
- Efektywne delegowanie zadań
- Utrzymywanie poufności
- Zastosowanie zasad panujących w sklepie do poradników, standardów i polityki firmy
- Umiejętności obsługi komputera
- Umiejętności managerskie: zarządzanie talentami i rozwojem zespołu, planowanie targetów, utrzymywanie stałej komunikacji, coaching i motywowanie
- Warunkiem koniecznym jest doświadczenie w branży "fast fashion"
- Atutem jest doświadczenie zawodowe w największych sieciach retailowych: H&M, Zara, Mango.
- Warunkiem udziału w rekrutacji jest możliwość przybycia na rozmowy rekrutacyjne, które odbędą się w Łodzi w dniach 17-18 sierpnia 2016
Oferujemy:
- Umowę o pracę i stabline zatrudnienie
- Pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole
- Szerokie możliwości awansu zawodowego w budowanej sieci FOREVER 21 - 75 % awansów wewnętrznych
- Rozbudowany pakiet socjalny
- Możliwe subsydiowanie ewentualnej relokacji dla osób spoza Łodzi