Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.
Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Trenkwalder Polska (Trenkwalder) is a member of the international group Trenkwalder International AG, which holds a leading position in the HR services market in Central and Eastern Europe. Trenkwalder is a leading company in Austria, Slovakia and Hungary. We operate in 17 European countries with 55 000 employees and a turnover of more than 1 billion euro.
For our Client we are looking for:
Supply Chain Support Specialist (m/f)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SCH/WAW/0415
OPIS STANOWISKA:
- monitorowanie procesów zachodzących w firmie,
- kontaktowanie się z magazynami, zakładami, spedytorami w celu przygotowania i aranżowania przesyłek towarów,
- stałe aktualizowanie dokumentów i protokołów wewnętrznych
- współpraca i wsparcie działu obsługi klienta,
- wsparcie w obsłudze kontraktów, fakturowanie procesów oraz pomoc w realizacji przesyłek.
- create and monitor outbound activities,
- support consignment and service contract invoicing process,
- instruct and liaise with warehouses, plants and forwarders to prepare and arrange the execution of the shipment of goods,
- interface with and support the sales representatives and the local Customer Service teams,
- maintain, update and file customers files, records and internal documents.
WYMAGANIA:
- wysoko rozwinięte umiejętność komunikacji,
- zorientowanie na klienta,
- znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) na poziomie zaawansowanym,
- umiejętność dokonywania analiz handlowych,
- posiadanie umiejętności administracyjnych,
- umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość,
- umiejętność przystosowania się do warunków pracy w otoczeniu biznesowym,
- umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,
- znajomość systemu SAP,
- znajomość MS Office.
- excellent communication skills,
- customer and service oriented attitude,
- language skills: English,
- commercial insight,
- affinity with administrative activities,
- team player, multitasking ability,
- work in a fast paced environment with complex business scenarios,
- oriented and have strong problem solving skills,
- experience in using MS Office applications,
- ERP Systems: preferably SAP.
OFERUJEMY:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- pracę w renomowanej firmie,
- miłą atmosferę pracy,
- dodatkowe benefity.
- stable employment conditions,
- working for a reputable company,
- working atmosphere,
- additional benefits.
|