Najnowsze oferty pracy

  • Szef Zmiany w Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.
Zobacz więcej ofert pracy

Szef Zmiany w Recepcji

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2495 dni temu

SOFITEL WARSAW VICTORIA

Szef Zmiany w Recepcji
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI


Jeśli
Czujesz się kimś wyjątkowym
Dzielisz naszą pasję gościnności 
Nie ustajesz w swoim rozwoju 
Masz odwagę pójść dalej 
Czujesz w sobie ducha zdobywcy 
Jesteś innowacyjny 
Szacunek i zaufanie są Twoją podstawą  
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY. 

 

TWOJA MISJA
  • Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • Szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
  • Przestrzeganie standardów marki Sofitel.
NASZE OCZEKIWANIA
  • Doświadczenie w pracy w recepcji hotelowej,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Mile widziane wykształcenie w obszarze hotelarstwa/turystyki,
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
  • Umiejętność budowania i motywowania zespołu pracowników,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
JAK O CIEBIE ZADBAMY
  • Zapewnimy pracę w profesjonalnym zespole w prestiżowym hotelu,
  • Umożliwimy rozwój zawodowy w największej sieci hoteli w Polsce oraz możliwość międzynarodowej kariery w grupie Accor,
  • Zapewnimy szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,
  • Otrzymasz szereg benefitów socjalnych w tym opiekę medyczną, dofinansowanie karty sportowej i możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
Ref.nr: 2017/06/06/SWV/FO
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Szef Zmiany w Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.