Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    22 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Team Leader - Call Center (International Team)

Team Leader - Call Center (International Team)

Homeglobal
Warszawa
praca stacjonarna
2410 dni temu
Team Leader - Call Center (International Team)
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie zespołem różnorodnym pod względem kulturowym i językowym
  • Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
  • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
  • Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
  • Podział zadań między Konsultantów
  • Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
  • Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center
  • Min. 6 miesięczne doświadczenie jako Konsultant Call Center poparte bardzo wysoką oceną i dobrymi wynikami
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość innego języka europejskiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu oraz technik coachingowych i szkoleniowych z zakresu sprzedaży i psychologii sprzedaży
  • Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Otwartość, proaktywność, poczucie humoru, kreatywność

Oferujemy:

  • Kompleksowe szkolenia
  • Elastyczny grafik
  • Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    22 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...