Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader Call Center

BPO POLAND Sp. z o.o.
Cieszyn
praca stacjonarna
3251 dni temu

BPO Poland jest dynamicznie rozwijającą się firmą działająca obecnie na ponad 25 rynkach europejskich,która oferuje kompleksową realizację zamówień złożonych drogą internetową. Swoje usługi opieramy na sieci podwykonawców oraz pracy zaangażowanych i kreatywnych ludzi. W tym momencie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:


Team Leader Call Center

Miejsce pracy: Cieszyn

Zadania:
  • Zarządzanie czasem pracy podległych współpracowników
  • Wspomaganie pracy zespołu w celu osiągnięcia możliwie, jak najlepszych wyników zgodnie z normami jakościowymi i ilościowymi
  • Motywowanie zespołu
  • Monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele
  • Nadzorowanie jakości i wydajności pracy zespołu - wprowadzanie zmian i ulepszeń
  • Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności i jakości
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracą sprzedażowego zespołu call center
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego
  • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
  • Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Zdolności interpersonalne- otwartość, proaktywność, poczucie humoru
Oferujemy:
  • Kompleksowe szkolenia oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Pakiet socjalny (po okresie próbnym)
  • Ruchomy czas pracy (w trybie dziennym)
  • Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku
Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. 
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...