Team Leader GL
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: JO-1311-275789Rep_46
-
Zakres obowiązków na stanowisku Team Leader GL:
- profesjonalne zarządzanie podległym zespołem księgowych w dziale ksiegi głównej,
- koordynowanie pracy w dziale GL,
- odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych przez zespół czynności (monitoring SLA i KPI),
- sporządzanie sprawozdań z realizacji prowadzonych projektów i zadań,
- motywowanie podległych pracowników,
- współpraca z innymi działami firmy oraz klientami.
Wymagania, które musisz spełniać by wziąć udział w projekcie:
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek rachunkowość lub finanse),
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w środowisku BPO / SSC,
- praktyka w księgowości,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożlwiająca swobodna komunikację w środowisku biznesowym,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- dobra znajomości MS Office, w tym MS Excel.
Nasz Klient oferuje:
- pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji,
- możliwości doskonalenia znajomości języków obcych,
- szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń,
- realne możliwości rozwoju zawodowego,
- samodzielną i ambitną pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv i listu motywacyjnego wraz z nr ref. w temacie emaila na adres:
monika.tarwacka@cpljobs.pl
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.