Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Team Leader zespołu AP/ AR z j. angielskim - nowy projekt z transition
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 6-11-28614/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej profesjonalne usługi finansowo-księgowe dla klientów na całym świecie, poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem zawodowym w ramach nowego projektu na stanowisku Team Leadera działu zobowiązań i kosztów (AP) oraz należności i sprzedaży (AR).
Główne obowiązki:
- Koordynacja pracy zespołu ds. AP/ AR
(min. 10 osób), mentoring
- Monitorowanie i nadzorowanie operacji finansowych z obszaru zarówno zobowiązań i kosztów, jak i należności i sprzedaży, zamknięcia miesiąca etc.
- Monitorowanie poziomu realizacji KPI's zespołu oraz zgodności z ustalonymi z klientem SLA
- Kontakt i współpraca z jednostkami biznesowymi klienta, rozwiązywanie problemów, planowanie pracy
- Analiza danych, raportowanie
Osoby zatrudnione na w/w stanowisku zasilą nowo utworzony zespół dedykowany do obsługi prestiżowego klienta firmy, mogą także wziąć udział w przenoszeniu procesów finansowo- księgowych w różnych krajach Europy.
Miejsce pracy - Zabierzów
Główne obowiązki:
- Koordynacja pracy zespołu ds. AP/ AR
(min. 10 osób), mentoring
- Monitorowanie i nadzorowanie operacji finansowych z obszaru zarówno zobowiązań i kosztów, jak i należności i sprzedaży, zamknięcia miesiąca etc.
- Monitorowanie poziomu realizacji KPI's zespołu oraz zgodności z ustalonymi z klientem SLA
- Kontakt i współpraca z jednostkami biznesowymi klienta, rozwiązywanie problemów, planowanie pracy
- Analiza danych, raportowanie
Osoby zatrudnione na w/w stanowisku zasilą nowo utworzony zespół dedykowany do obsługi prestiżowego klienta firmy, mogą także wziąć udział w przenoszeniu procesów finansowo- księgowych w różnych krajach Europy.
Miejsce pracy - Zabierzów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie księgowości/ finansów/ ekonomii lub pokrewne
- min. 4 lata doświadczenia w pracy w dziale zobowiązań i kosztów (AP) lub należności i sprzedaży (AR) w międzynarodowych strukturach SSC/BPO
(wymagana jest dobra znajomość i orientacja w procesach i operacjach z obu obszarów (PtP & OtC; invoice processing, vendor reconciliation, funds accruals, journal entries, revenue projections, SOX controls, funds accounting)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dziale AP/AR
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel (znajomość Oracle 11i będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
- Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, silne zorientowanie na współpracę z klientem oraz realizację założonych celów
- Gotowość do wyjazdu na przenoszenie procesów księgowych (obszar UE)
- min. 4 lata doświadczenia w pracy w dziale zobowiązań i kosztów (AP) lub należności i sprzedaży (AR) w międzynarodowych strukturach SSC/BPO
(wymagana jest dobra znajomość i orientacja w procesach i operacjach z obu obszarów (PtP & OtC; invoice processing, vendor reconciliation, funds accruals, journal entries, revenue projections, SOX controls, funds accounting)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dziale AP/AR
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel (znajomość Oracle 11i będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
- Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, silne zorientowanie na współpracę z klientem oraz realizację założonych celów
- Gotowość do wyjazdu na przenoszenie procesów księgowych (obszar UE)
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilna i rozwojowa praca w międzynarodowym środowisku w ramach nowego, ciekawego projektu z transition
- szeroki pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karnet MultiSport
- możliwość awansu w strukturach firmy
- szkolenia
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- stabilna i rozwojowa praca w międzynarodowym środowisku w ramach nowego, ciekawego projektu z transition
- szeroki pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karnet MultiSport
- możliwość awansu w strukturach firmy
- szkolenia
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.