Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TL/sc
Zakres obowiązków
- zarządzanie zespołem (do 20 pracowników pracujących w trybie 24/7)
- motywowanie i wspieranie podwładnych w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA)
- odpowiedzialność za zgodność powierzonego obszaru ze standardami przyjętymi do obsługi procesu usuwania uszkodzeń dla usług transmisji danych i udostepnień infrastruktury OPL
- odpowiedzialność za proces reklamacji i współudział w podejmowaniu eskalacji w zakresie podległego zakresu działalności
- odpowiedzialność za udział w projektach wdrożeniowych dotyczących poprawy efektywności procesu oraz zarządzania zasobami
- odpowiedzialność za sporządzanie raportów dla innych jednostek
- utrzymywanie kontaktu z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- odpowiedzialność za zatrudnianie i rozwój podległych pracowników
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego specjalisty,
- mile widziana wiedza z obszaru konkretnego procesu
- predyspozycje osobowościowe do zarządzania zespołem,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- gotowość do pracy zmianowej 08.00-20.00 (pn-pt),
- liczymy na osobę – z zapałem i ambicjami, pewnością siebie, oraz kierującą się rzetelnością i orientacją na potrzeby zespołu i rynku.
Oferujemy:
- 1 etat
- umowę o pracę tymczasową, docelowo umowa o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie kwartalne uzależnione od wyników
- zatrudnienie od zaraz