Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    9 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Manager

SITEL Polska
lubuskie, Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
2639 dni temu


Team Manager

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

Zakres obowiązków


Bieżąca praca z zespołem specjalistów ds. obbsługi klienta.
Dbanie o dobrą atmosferę oraz czuwanie nad dyscypliną pracy zespołu.
Opracowywanie harmonogramów pracy (grafików) dla zespołu zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem.
Sporządzanie dziennych raportów dla przełożonego w określonym przez niego zakresie.
Regularna kontrola bieżących statystyk i raportów.

 

Oczekiwania wobec kandydatów


Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Doskonałe umiejętności interpersonalne.
Doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu.
Umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników.
Posiadanie wiedzy technicznej lub chęć poszerzania wiedzy dotyczącej zagadnień technicznych.
Bardzo dobre umiejętności obsługi komputera (aplikacji Windows; MsOffice).
Dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu.
Docenimy doświadczenie w branży CC.

Oferujemy
 

Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki.
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu).
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty Multisport).
System szkoleń.
Konkursy i spotkania integracyjne.

 





O nas
Sitel współpracuje z wieloma światowymi markami, wykorzystując przemiany dokonujące się w przemyśle i umożliwiając klientom zdobycie cennego doświadczenia. Sitel jest również jednym z wiodących światowych dostawców usług outsourcingowych. Dzięki swojemu trzydziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu ponad siedemdziesięciu pięciu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami. Usługi wsparcia dla ponad czterystu klientów prowadzone są w 146 centrach zlokalizowanych w 22 krajach. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek w 48 językach. Wejdź na Sitel.com i dowiedz się więcej.


Więcej informacji znajdziesz na: www.sitel.com.



Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć!



W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    9 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...