Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Technik

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2248 dni temu
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Technik
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 22854

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.

Zakres zadań

  • udzielanie stałego wsparcia użytkownikom systemów informatycznych Urzędu w ramach I linii wsparcia, przy ścisłej współpracy z pracownikami Wydziału Monitorowania i Utrzymania Systemów Informatycznych oraz przygotowywanie stanowisk roboczych dla pracowników Urzędu poprzez instalację i konfigurację stanowisk roboczych wraz z przydzielonym oprogramowaniem,
  • nadawanie użytkownikom niezbędnych, przysługujących im uprawnień oraz administrowanie systemami informatycznymi,
  • przeprowadzanie przeglądów stanowisk roboczych pracowników i współpracowników Urzędu oraz prowadzenie ewidencji zgłoszeń problemów ze strony użytkowników systemów informatycznych i koordynowanie działań podejmowanych w ramach ich wyeliminowania,
  • współpraca z osobą zajmującą się ewidencjonowaniem rzeczowych składników majątku przy prowadzeniu ewidencji sprzętu i oprogramowania informatycznego,
  • bieżąca obsługa systemów informatycznych wspierających pracę wydziału,
  • udział w pracach wdrożeniowych i integracyjnych związanych z powierzonymi opiece systemami, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w tym udział w pracach zespołów roboczych powoływanych w Urzędzie,
  • współudział w pracach wdrożeniowych i integracyjnych prowadzonych w Urzędzie, w tym udział w pracach zespołów roboczych powoływanych w Urzędzie;
  • udział w realizacji zadań związanych z planowaniem oraz z zarządzaniem zasobami informatycznymi Urzędu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • przeszkolenie w zakresie zasad ochrony danych osobowych albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie przeszkolenia,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z pracą w sieci opartej o protokoły TCP/IP, w tym protokoły: SMTP, POP3, IMAP, SSL/TSL, HTTP/S,
  • podstawowa znajomość pracy systemu help-desk, takich jak ManageEngine ServiceDesk Plus,
  • podstawowa znajomość systemów operacyjnych MS Windows, MS Windows Server (usługi AD, konfiguracja, administracja),
  • praktyczna znajomość produktów pakietu MS Office,
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z ochroną poczty elektronicznej,
  • praktyczna znajomość wdrażania i utrzymywania rozwiązań antywirusowych stacji klienckich i systemów serwerowych,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność planowania zadań i ustalania priorytetów, dokładność w realizacji zadań,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i wykorzystywania jej w praktyce,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność argumentowania,
  • umiejętność kreatywnego myślenia i podejmowania inicjatywy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie podstawowych zagadnień IT,
  • znajomość obowiązujących przepisów i norm z zakresu ochrony informacji,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • podstawowa znajomość warunków pracy w środowisku wirtualizacji serwerów VMWare,
  • praktyczna znajomość systemu Linux,
  • podstawowa znajomość usług sieciowych: DNS, DHCP,
  • znajomość technologii i działania podpisu kwalifikowanego i niekwalifikowanego, PKI,
  • 1 rok doświadczenia w obszarze IT, w zakresie zarządzania systemami teleinformatycznymi.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...