Telefoniczny Doradca Klienta (Wydział Obsługi)
Zajmuj się tym co ważne, tak jak lubisz
w Centrali Banku BGŻ.
w Centrali Banku BGŻ.
MIEJSCE PRACY: Warszawa
Nr Ref.: BGZ05320
Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
- obsługa klientów korzystających z usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu;
- obsługa procesu sprzedaży rachunków bankowych oraz kart płatniczych klientom detalicznym za pośrednictwem kuriera;
- sprzedaż produktów i usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu;
- obsługa kampanii telemarketingowych sprzedażowych;
- obsługa korespondencji mailowej Klientów;
- wykształcenia minimum średniego (mile widziani studenci ostatniego roku) ;
- doświadczenia w obsłudze telefonicznej klientów, telemarketingu lub sprzedaży bezpośredniej produktów finansowych;
- znajomości ogólnych zagadnień z dziedziny finansów i bankowości;
- zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów;
- dyspozycyjności (praca na zmiany 7 dni w tygodniu);
- wysokiej kultury osobistej.
- umowę o pracę na zastępstwo;
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
- system rozwoju zawodowego dla pracowników – Indywidualny Plan Rozwoju,
- świadczenia socjalne: m.in.: opiekę medyczną oraz pakiet sportowo - rekreacyjny.
Poznaj
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.