• Udzielanie informacji Klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów w renomowanej sieci telefonii komórkowej,
• Aktywna sprzedaż produktów, które oferuje firma (sprzedaż dodatkowych produktów stałym Klientom),
• Dbanie o dobry wizerunek firmy,
• Dbanie o satysfakcję Klienta z zakupionych produktów.
• Wykształcenie min. średnie,
• Dobra znajomość komputera,
• Nienaganna dykcja,
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta- warunek niekonieczny,
• Dyspozycyjność min. 120 godzin miesięcznie.
• Atrakcyjna stawka godzinowa (od 13 zł/h brutto) oraz dodatki, prowizje,
• Umowa zlecenie a po okresie próbnym dla najlepszych doradców umowa o pracę,
• Praca w systemie zmianowym,
• Stała opieka koordynatora,
• Możliwość zdobycia doświadczenia,
• Szkolenie z zakresu telefonicznej obsługi klienta,
• Elastyczny grafik pracy dla studentów,
• Praca w energicznym zespole,
• Miła atmosfera w pracy,
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy na stanowiska kierownicze.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.