specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
Twoje zadania: Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, Udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, Budowanie długotrwałych relacji z Klientem, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Raportowanie bieżących wyników prac.
Jeśli: Umiesz budować dobre relacje z klientem, Pozytywne nastawienie to Twoje drugie imię, Angażujesz się we wszystko w 100 %, Potrafisz realizować cele, Lubisz otaczać się pozytywnymi ludźmi, W wolnej chwili stawiasz na relaks i dobrą zabawę.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
3 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Sporządzanie notatek z rozmów; Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy....
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 12 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy: Częstochowa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klienta, udzielanie informacji o produktach i sprzedaż.
Oferujemy:
umowę ze składkami ZUS
od 13,70 zł/h + wysokie premie
elastyczny czas pracy– grafik możesz dopasować do swojego planu zajęć
szkolenia wprowadzające
dostęp do karty Multisport
jasną ścieżkę rozwoju kariery zawodowej– program Talent+ (w ostatnim roku awansowało w ramach struktury firmy ponad 20% naszych współpracowników)
Oczekujemy:
pozytywnego nastawienia i otwartości
chęci do pracy i swobody wypowiedzi
podstawowej znajomości obsługi komputera
Brakuje Ci doświadczenia? To nie problem - wszystkiego nauczymy Cię od podstaw.
Posiadasz doświadczenie w branży call center? Zapłacimy Ci za to aż 500 zł bonusu!
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
Twoje zadania: Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, Udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, Budowanie długotrwałych relacji z Klientem, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Raportowanie bieżących wyników prac.
Jeśli: Umiesz budować dobre relacje z klientem, Pozytywne nastawienie to Twoje drugie imię, Angażujesz się we wszystko w 100 %, Potrafisz realizować cele, Lubisz otaczać się pozytywnymi ludźmi, W wolnej chwili stawiasz na relaks i dobrą zabawę.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
3 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Sporządzanie notatek z rozmów; Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy....
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...