Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- telefoniczna obsługa Klienta
- telefoniczna sprzedaż produktów i usług ubezpieczeniowych
- udzielanie aktualnych informacji dotyczących oferowanych produktów i usług oraz doradztwo w zakresie wyboru rodzaju usług
- wykształcenia min. średniego
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
- dobrej znajomości obsługi komputera
- nienagannej dykcji
- sumienności i odpowiedzialności
- doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży -dodatkowy atut
- stabilne warunki zatrudnienia
- pakiet szkoleń i możliwość rozwoju
- zatrudnienie w każdym wieku
- elastyczny grafik pracy
- wsparcie ze strony wykwalifikowanych pracowników
- zdobycie dużego doświadczenia w zakresie obsługi Klienta
- Atrakcyjne benefity (telefon komórkowy, prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne)
- Atrakcyjny system premiowy