Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    17 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Trener Call Center

Bank BGŻ
Warszawa
praca stacjonarna
3278 dni temu

Trener Call Center

Zajmuj się tym co ważne, tak jak lubisz
w Centrali Banku BGŻ.

MIEJSCE PRACY: Warszawa
Nr Ref.: POL000108

Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
  • opracowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych oraz zasad i standardów obsługi klientów;
  • prowadzenie bieżących i okresowych kontroli rozmów oraz korespondencji mailowej w zakresie dotyczącym jakości obsługi klienta (coaching): weryfikacja znajomości
    i umiejętności stosowania technik sprzedaży oraz weryfikacja wiedzy merytorycznej;
  • identyfikacja i analiza obszarów wymagających podniesienia kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług;
  • prowadzenie ewidencji skarg, reklamacji i wniosków przekazanych do załatwienia przez Departament;
  • monitoring procesu badania potrzeb, oczekiwań oraz stopnia zadowolenia klientów z usług bankowości telefonicznej
    i internetowej.
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia wyższego (preferowany kierunek: bankowość
    i finanse);
  • min. dwuletniego doświadczenia na stanowisku trenera
    w zespole odpowiedzialnym za telefoniczną sprzedaż i obsługę klientów;
  • doświadczenia w obsłudze infolinii telefonicznej klientów oraz w telefonicznej obsłudze klientów korzystających z usług bankowych przez telefon (mile widziane);
  • znajomości ogólnych zagadnień z dziedziny finansów
    i bankowości;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • znajomości pakietu MS Office;
  • odporności na stres;
  • kreatywności;
  • komunikatywności;
  • zorientowania na wynik.
Oferujemy to, co lubisz:
  • dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
  • wsparcie w rozwoju;
  • opiekę medyczną oraz pakiet sportowo – rekreacyjny
    i dopłaty do wypoczynku.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank BGŻ z siedzibą w Warszawie, ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji teraz i w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pózn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.



 

Poznaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    17 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...