Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Kluczowe zadania:
- Bezpośrednie wizyty u obecnych i potencjalnych Klientów w wyznaczonym regionie (ok 80% czasu pracy - w zależności od potrzeb Klientów)
- Wsparcie Partnerów w zwiększeniu dostępności i atrakcyjności oferowanych przez nich usług
- Przeprowadzanie szkoleń w zakresie obsługi systemu firmy
- Kompleksowe bieżące informowanie Partnerów o aktualnościach, wsparcie podczas ewentualnych trudności, udzielanie odpowiedzi na pytania oraz podejmowanie odpowiednich działań w zależności od potrzeby
- Systematyczna analiza konkurencji
- Sprawdzanie statystyk Partnerów w ramach podjętej współpracy
- Organizowanie i koordynowanie Targów Turystycznych promujących firmę i Partnerów
Wymagania:
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych (ok 80% czasu pracy - w zależności od potrzeb Klientów)
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (1-2 lata) - mile widziane w branży turystycznej/hotelarskiej
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Motywacja do pracy z Klientem i umiejętności negocjacyjne
- Umiejętność analitycznego myślenia i dbałość o szczegóły
- Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
- Wykształcenie z zakresu turystyki i hotelarstwa może być atutem
- Znajomość branży turystycznej / hotelarskiej
- Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej, znanej firmie z branży turystycznej
- Podróże po wyznaczonym terenie finansowane przez pracodawcę
- Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy
- Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon komórkowy, zapewnienie samochodu w razie potrzeby)
- Dofinansowanie do posiłków
- Atrakcyjny voucher do wykorzystania na usługi firmy
- Wyjścia integracyjne, imprezy firmowe, międzynarodowe konferencje
- Możliwości rozwoju zawodowego i pracę w przyjaznym środowisku
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.