Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu​ HRBP

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: tworzenie i realizowanie strategii HR w obszarze Szpitala Medicover oraz Centrum Medycznego MML, wspieranie managerów w procesach rekrutacji, zatrudnienia, on-boardingu i off-boardngu, współpracę z Działem C&B oraz wspieranie...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Doradca Pracownika ds. HR / Associate partner

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Obowiązki Wspieranie Centrum Logistycznego w kwestiach zarządzania czasem pracy pracowników, zarządzania danymi, zarządzania nieobecnościami; Wspieranie pracowników w tematach związanych z HR (dokumentacja pracownicza, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na zapytania) Zapewnienie...
  • Global HR Business Manager

    Hemmersbach   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    YOUR SKILLS Demonstrated experience in driving HR initiatives and projects within an international business setting; Exceptional communication and networking skills, coupled with a strategic mindset and analytical approach; High level of business acumen and assertiveness paired with a focus on...
  • Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało: zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Administrator w Dziale HR Mazowieckie
Admin & Payroll Specialist - German

Admin & Payroll Specialist - German

Philips
mazowieckie
praca stacjonarna
2743 dni temu
Admin & Payroll Specialist - German
 
Location: Piła
Organization: Philips Lighting Poland sp. z o.o.
Job ID no: 203264
 

 

Philips Lighting is the global market leader in the lighting industry focus on improving life with light through fully integrated, connected lighting products and solutions in surroundings all around you. Homes, schools, towns and cities will have improved energy efficiency and personalization as a result of Philips Lighting innovation.


HR Services is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging HR Services Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

 

Your team:


HR Services Europe is based in Piła, Poland and is part of HR Services. HR Services is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. HR Services delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 

Your challenge:


Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR Managers and Employees.
 
Your responsibilities:

  • Provide transactional and administrative services related to in scope processes for Germany - including mass transaction updates,

  • Ensure that enquiries escalated by the Contact Center are answered and transactional activities are processed in a professional and efficient manner,

  • Perform data gathering towards HR managers in case additional info is needed,

  • Collect completed forms, ensuring data is complete,

  • Process changes in employee status, job status, cost center changes, pay, etc.

  • Deliver sound customer solutions and builds effective relationships with customers,

  • Manage and records document flows, administer employee life cycle events.

We are looking for people with:

  • Graduate with Bachelor degree,

  • Fluent knowledge of German language (both orally and in writing) is a must,

  • Knowledge of English,

  • Knowledge and understanding of HR processes and policies is an additional asset,

  • Personal integrity when handling confidential information,

  • Ability to effectively prioritize and organize workload, multi-task is essential,

  • Ability to work in a changing environment to meet demanding deadlines and timescales,

  • Effective listening and highly developed interpersonal skills,

  • SAP HR system knowledge is an additional asset,

  • Computer literate; experience of ticketing system is an additional asset.

 

We offer a range of fringe benefits:

  • Relocation package applicable for people moving in from outside of the region,

  • Yearly bonus based on performance achieved,

  • Private medical care with option to extend it to family members,

  • BenefitSystem cards,

  • Discount for Philips’ products.


We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu​ HRBP

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: tworzenie i realizowanie strategii HR w obszarze Szpitala Medicover oraz Centrum Medycznego MML, wspieranie managerów w procesach rekrutacji, zatrudnienia, on-boardingu i off-boardngu, współpracę z Działem C&B oraz wspieranie...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Doradca Pracownika ds. HR / Associate partner

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Obowiązki Wspieranie Centrum Logistycznego w kwestiach zarządzania czasem pracy pracowników, zarządzania danymi, zarządzania nieobecnościami; Wspieranie pracowników w tematach związanych z HR (dokumentacja pracownicza, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na zapytania) Zapewnienie...
  • Global HR Business Manager

    Hemmersbach   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    YOUR SKILLS Demonstrated experience in driving HR initiatives and projects within an international business setting; Exceptional communication and networking skills, coupled with a strategic mindset and analytical approach; High level of business acumen and assertiveness paired with a focus on...
  • Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało: zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za...