Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ADZZ/07/15
- Codzienna współpraca z Kierownikami Projektowym i ds. Zarządzania Zakupami oraz aktywne wspieranie ich w koordynacji procesów zakupowych:
o egzekwowanie raportów zakupowych wymaganych od Specjalistów ds. zakupów oraz innych partnerów biznesowych,
o sporządzanie notatek ze spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych z partnerami biznesowymi,
o kompletowanie danych finansowych projektów, ich wstępna konsolidacja oraz analiza odchyleń,
o archiwizacja dokumentów w bazach projektowych
o wprowadzanie danych zakupowych do różnych systemów wspomagających zarządzanie informacjami biznesowymi
- Administracyjne wsparcie Działu: rezerwacjasal konferencyjnych, delegacji służbowych, ich rozliczanie
- Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint
- Okazjonalne tłumaczenie tekstów handlowych
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane kierunki ekonomiczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min.B2
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym)
- Umiejętność pracy z dużą ilością danych orazdokumentów
- Zdolności analityczne
- Rzetelność i profesjonalizm w działaniu
- Operatywność, bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, zaangażowanie
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność przystosowywania się do częstychzmian
- Dyspozycyjność
- Proaktywność w podejmowaniu działań koordynacyjnych w Dziale Zakupów oraz Innych działów współpracujących z Działem Zakupów
- Prawo jazdy kat B
- Mile widziane doświadczenie w realizacjiprojektów
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w Międzynarodowej Firmie Energetycznej
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzaniawłasnych kompetencji
- Przyjazną atmosferę pracy