Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Administrator ds wsparcia technicznego z j.niemieckim
Miejsce pracy: oferta dla kandydatów relokacyjnych: Północna Polska
Nr Ref.: 5-13-27026/PC
Opis stanowiska:
Znasz w stopniu dobrym język niemiecki i język angielski, a także zdobyłeś już pierwsze doświadczenie we wsparciu technicznym w IT? Aplikuj już teraz!
Właśnie tutaj w obszarze północno-centralnej Polski wiele uznanych, zagranicznych firm postanowiło ulokować swoje inwestycje, co stworzyło szerokie możliwości rozwoju i znacznie podniosło atrakcyjność regionu.
W chwili obecnej dla naszego Klienta, lidera w branży nowoczesnych technologii i biznesu, poszukujemy na terenie Polski kandydatów na stanowisko:
Administrator ds wsparcia technicznego z j.niemieckim (II linia wsparcia)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalne wsparcie i koordynację procesów związanych ze współpracą z firmami i kontrahentami z Austrii, Szwajcarii, Niemiec, a także profesjonalne rozwiązywanie problemów jak i zagdanień z obszaru IT dedykowanemu II lini wsparcia (wiedza z zakresu systemów i sieci)
Właśnie tutaj w obszarze północno-centralnej Polski wiele uznanych, zagranicznych firm postanowiło ulokować swoje inwestycje, co stworzyło szerokie możliwości rozwoju i znacznie podniosło atrakcyjność regionu.
W chwili obecnej dla naszego Klienta, lidera w branży nowoczesnych technologii i biznesu, poszukujemy na terenie Polski kandydatów na stanowisko:
Administrator ds wsparcia technicznego z j.niemieckim (II linia wsparcia)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalne wsparcie i koordynację procesów związanych ze współpracą z firmami i kontrahentami z Austrii, Szwajcarii, Niemiec, a także profesjonalne rozwiązywanie problemów jak i zagdanień z obszaru IT dedykowanemu II lini wsparcia (wiedza z zakresu systemów i sieci)
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j.niemieckiego (C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2) - wymóg konieczny
- min. 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta z zakresu IT
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność, wysoka kultura osobista
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Gotowość do podjęcia pracy w obszarze woj.kujawsko-pomorskiego
- Mile widziane doświadczenie w Customer Support (wymóg niekonieczny)
- Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2) - wymóg konieczny
- min. 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta z zakresu IT
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność, wysoka kultura osobista
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Gotowość do podjęcia pracy w obszarze woj.kujawsko-pomorskiego
- Mile widziane doświadczenie w Customer Support (wymóg niekonieczny)
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Stabilna praca w międzynarodowej firmie;
- Bogaty pakiet socjalny;
- Wysoka kultura organizacji;
- Możliwości rozwoju.
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila: wroclaw8@grafton.pl
- Stabilna praca w międzynarodowej firmie;
- Bogaty pakiet socjalny;
- Wysoka kultura organizacji;
- Możliwości rozwoju.
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila: wroclaw8@grafton.pl