Intitek, francuska grupa dynamicznie rozwijająca się w Polsce, zatrudniająca blisko 700 pracowników, jest firmą dostarczającą swoim Klientom rozwiązania outsourcingowe w obszarze specjalistycznych usług w zakresie IT, inżynierii mechanicznej, automatyki i elektryki przemysłowej. Intitek ma wypracowaną pozycję na rynku europejskim, z oddziałami we Francji, Polsce, Szwajcarii, Belgii i Hiszpanii, działa także w Kanadzie i Brazylii.
Od swojego powstania Intitek rozwija silne relacje z prestiżowymi klientami sektora przemysłowego oraz usługowego, umożliwiając rozwój swoich pracowników, jak również gwarantując im uczestnictwo w projektach angażujących nowoczesne technologie, jak i tych złożonych organizacyjnie i wymagających nieprzeciętnej wiedzy i umiejętności. Digital Industry, Data Science oraz IoT to obecnie główne obszary nowego rozwoju.
- Administracja bazami danych w środowiskach produkcyjnych i pomocniczych zgodnie z określonymi standardami i procedurami,
- Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych,
- Analiza problemów i rekomendowanie rozwiązań usprawniających wydajność, pojemność i dostępność danych,
- Optymalizacja modeli danych pod względem wydajności łatwości zarządzania, integralności i dostępności,
- Zarządzanie kopiami zapasowymi, przywracanie systemu oraz zarządzanie wydajnością systemu,
- Automatyzacja procesów i czynności administracyjnych,
- Tworzenie dokumentacji technicznej.
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub w trakcie studiów;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomości licencjonowania baz danych Oracle;
- Znajomość konfiguracji serwerów baz danych Oracle 10 i 11 (w tym konfiguracji wysokiej dostępności Oracle DG/ADG/RAC);
- Wiedza z zakresu wewnętrznych struktur baz danych, włączenie z definiowaniem parametrów dla optymalnej wydajności (optymalizacja wydajności, uszkodzenia, przywracanie);
- Znajomość w projektowaniu procedur kopii zapasowych i przywracania z backupu z wykorzystaniem Oracle RMAN;
- Umiejętność administracji systemem LINUX, AIX
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację o tematyce technicznej z wymaganego obszaru.
- doświadczenie w projektowaniu i utrzymywaniu dużych (TB) baz danych;
- udokumentowane doświadczenie w administrowaniu złożonymi środowiskami aplikacyjnymi.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracy w środowisku międzynarodowym przy realizacji projektów bazujących na najnowszych technologiach.