Administrator Systemów Contact Center
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: JO-1407-289871_WS_3528_3
CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu ZZL, w szczególności: Rekrutacje Pracowników Stałych, RPO, Master Vendor, Preferred Supplier, Direct & Executive Search oraz Consulting Obszarów HRM.
Dla naszego Klienta, firmy z branży outsourcingu usług IT i Telecom, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Administrator Systemów Contact Center.
Obowiązki:
- Nadzór, utrzymanie, rozwój i zarządzanie systemami Contact Center.
- Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie i bezpieczeństwo systemów Contact i Call Center.
- Nadzór nad serwisem i konsewacją lokalnego sprzętu.
- Kontakt i kontrola zewnętrznych dostawców uług Telecom i IT.
- Rozwiązywanie problemów technicznych uzytkowników końcowych sieci.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, kierunki związane z Telekomunikacją lub IT.
- Bardzo dobra znajomość systemów VoIP, oraz tradycyjnej telefonii.
- Bardzo dobra znajomość protokołów TCP/IP.
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w administracji systemami: PBX (preferowana znajomość Avaya systems), PDS, ACD/CCD, IVR, CTI, System rejestracji rozmów, System raportowy.
- Znajomość działania protokołów: SCCP, SIP, RTP/SRTP, H.323, MGCP.
- Bardzo dobra znajomość Języka angielskiego.
- Samodzielność, dyspozycyjność.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w stabilnym, międzynarodowym środowisku, w firmie zajmującej czołowe miejsce na rynku ousourcingu usług IT/Telecom.
- Możliwość rozwoju zawodowego (Klient proponuje szeroki pakiet szkoleń wstępnych i specjalistycznych, oraz obszerny pakiet szkoleń okresowych, udział w konferencjach krajowych i międzynarodowych).
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Wsparcie finansowe w przypadku relokacji.