Analityk ds. Wsparcia Klienta (ERP)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: JO-1105-231928_3
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Obecnie dla naszego Klienta z dużej, międzynarodowej firmy IT poszukujemy kandydatów na stanowisko: Analityk ds. Wsparcia Klienta (ERP)
Zakres obowiązków:
- Wsparcie klientów korporacyjnych w zakresie produktów klienta;
- Analiza pojawiających się problemów, rekomendacja bądź działania naprawcze (zarówno funkcjonalne, jak i techniczne czyli poprzez wykorzystanie technik troubleshooting'owych, diagnoza i naprawa problemów w kodzie aplikacji);
- Tworzenie rozwiązania problemów i umieszczanie ich w Bazie Wiedzy dostępnej dla klientów i partnerów na całym świecie.
Wymagania:
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Znajomość systemów ERP;
- Podstawowa znajomość SQL oraz programowania;
- Rozumienie procesów biznesowych;
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę;
- Bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bezpłatne kursy języka angielskiego);
- Duże możliwości rozwoju;
- Szkolenia;
- Praca w międzynarodowym środowisku.