Analityk internetowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BK/AI/PS/10/17
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
Efektywną komunikację direct marketingową realizowaną w kanałach digital, czyli:
- Wykorzystanie danych o zachowaniach użytkowników w świecie digital do formułowania rekomendacji zmian w procesach
- Przygotowywanie strategii komunikacji przy współpracy z właścicielami biznesowymi odpowiedzialnymi za produkty i procesy
- Wsparcie analityczne w weryfikacji założeń biznesowych
- Przygotowywanie diagramu decyzyjnego
- Weryfikację efektywności prowadzonych działań komunikacyjnych
- Wyciąganie wniosków i udzielanie rekomendacji na podstawie danych
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrych umiejętności analizowania i syntezy informacji, wyciągania wniosków na podstawie danych
- Silnego zmysłu biznesowego i strategicznego podejścia do danych liczbowych
- Zaawansowanej umiejętności korzystania z MS Excel
- Inicjatywy, dokładności w wykonywaniu swoich zadań
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio-zaawansowanym
- Podstawowej znajomość SQL
- Mile widziana znajomość obszaru analityki internetowej lub marketingu internetowego, narzędzi Google Analytics lub Adobe Analytics
- Mile widziana znajomość narzędzi analitycznych typu IBM Cognos / SAS lub pokrewnych
Naszym pracownikom oferujemy: