Analityk systemów komunikacji z klientem / Centrum Agile – Customer Intelligence
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 9/MG/2017/z
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Monitorowanie poprawności funkcjonowania systemów komunikacyjnych
- Analizę oraz testy funkcjonalne aplikacji realizujących komunikację z klientem
- Implementację algorytmów doboru klientów do kampanii direct marketingowych
- Analizę zależności pomiędzy systemami realizującymi komunikację z klientem
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane matematyka, ekonomia, informatyka)
- Umiejętności interpretacji wyników analiz
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Umiejętności utrzymywania wysokiej efektywności działań pod presją czasu
- Bardzo dobrej znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
- Dobrej znajomości języka angielskiego
Znajomość SQL lub środowiska SAS lub VBA będzie dodatkowym atutem
Naszym pracownikom oferujemy: