Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta globalnego dostawcy nowoczesnych technologii i rozwiązań w obszarze teleinformatycznym poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zadania:
• wsparcie i obsługa klientów biznesowych hiszpańskich (kontakt telefoniczny i mailowy);
• monitorowanie zgłoszeń użytkowników oraz wsparcie klientów;
• udzielanie informacji dla klientów korzystających z usług i produktów firmy;
• wsparcie logistyczne klienta;
• zapewnienie najwyższej jakości obsługi dla klienta;
• uaktualnianie danych w systemie wewnętrznym.
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego - warunek konieczny;
• doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
• chęć doskonalenia swoich kompetencji;
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
• umiejętność efektywnej współpracy w zespole;
• znajomość MS Office.
Oferujemy:
• umowę o pracę;
• elastyczny grafik;
• pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku;
• możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia;
• pełną wyzwań i ciekawych projektów pracę;
• atrakcyjne warunki zatrudnienia;
• miejsce pracy - Warszawa.