Jesteśmy grupą młodych, kompetentnych oraz dynamicznie działających osób. W naszych codziennych zadaniach znaczny nacisk kładziemy na sprawną organizację pracy przy zachowaniu elastycznych form działania.
Nasz zespół tworzą specjaliści z zakresu zarządzania, ekonomii, administracji oraz pedagogiki. Dodatkowo współpracujemy z wysoko wykwalifikowaną grupą praktyków oraz trenerów z wieloletnim stażem zawodowym. Firma Employees Sp. z o.o. powstała z myślą o świadczeniu usług w obszarze Human Resources.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- utrzymywanie oraz zwiększanie wartości nieruchomości poprzez przygotowanie planów biznesowych dla danej nieruchomości,
- analizę raportów dotyczących zarządzania aktywami, monitoring rachunków bankowych i płatności,
- przegląd zarządzanego portfolio nieruchomości,
- nadzór nad budżetem dotyczącym utrzymania nieruchomości,
- ścisłą współpracę z zarządcami galerii handlowych.
Wymagamy:
- wykształcenia wyższego z obszaru ekonomii,
- doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane z branży nieruchomości,
- kilkuletniego doświadczenia w opracowaniu budżetów i tworzeniu raportów finansowych,
- wysokich zdolności analitycznych, umiejętności wyciągania trafnych wniosków oraz odpowiedniego ich prezentowania praktycznej, bardzo dobrej znajomości programów: Word, Excel, Power Point,
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie,
- dobrej organizacji pracy i samodzielności,
- umiejętności pracy pod presją czasu i równoczesnego prowadzenia kilku projektów.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę wpływającą na zrównoważony i wszechstronny rozwój kompetencji,
- stałe zatrudnienie na bardzo atrakcyjnych warunkach.