Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Członka Zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu; Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu; Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu; Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych; Organizowanie i...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
  • Sekretarka/ Sekretarz w biurze zarządu

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu Grupy Konkret

    Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Asystentka Zarządu Mazowieckie
Asystent/ Asystentka Członka Zarządu

Asystent/ Asystentka Członka Zarządu

Adamed Sp. z o.o.
mazowieckie, Pieńków k. Warszawy
praca stacjonarna
2676 dni temu

Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków.

 

Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy.
Jesteśmy organizacją wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.

 

W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ Asystentka Członka Zarządu
Miejsce pracy: Pieńków k. Warszawy
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało:
  • Prowadzenie kalendarzy spotkań przełożonego, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Prowadzenie sprawozdań ze spotkań, opieka nad aktualizowaniem statusu realizacji zadań po spotkaniach;
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji oraz koordynacja wyznaczonych działań i wybranych projektów, wraz z kontaktem z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi;
  • Wsparcie przełożonego w przygotowywaniu prezentacji i raportów;
  • Opracowywanie dokumentacji, koordynacja obiegu dokumentów;
  • Organizacja eventów, współpraca z zewnętrznymi partnerami w tym zakresie;
  • Organizacja podróży i wsparcie asystenckie w codziennej pracy przełożonego.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku – minimum 2 lata;
  • Dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (b. dobra znajomość Power Point i Word);
  • Wykształcenia wyższego;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności;
  • Zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone działania; umiejętności określenia i realizacji priorytetów w codziennej pracy;
  • Elastyczności w działaniu i umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się warunki;
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
  • Posiadania prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Pracę pełną wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
  • Możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
  • Umowę o pracę oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed;
  • Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez spółki z Grupy  Adamed (Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice, Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów, Fundacja Grupy Adamed ul. Karowa 31 A, Warszawa, Admarka Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów) dla celów obecnej i przyszłych procesów rekrutacji.

Oświadczam, iż zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.(t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm. ) są spółki z Grupy  Adamed (Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice, Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów, Fundacja Grupy Adamed ul. Karowa 31 A, Warszawa, Admarka Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów ),  które przetwarzają dane osobowe zawarte w mojej ofercie pracy  w celach rekrutacyjnych. Zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych, prawie do wglądu w ich treści oraz ich poprawiania i usuwania.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Członka Zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu; Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu; Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu; Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych; Organizowanie i...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
  • Sekretarka/ Sekretarz w biurze zarządu

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu Grupy Konkret

    Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.