Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1534

  • Inżynier Sprzedaży – ICT/IT

    Orange Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    17 godz.
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Inżynier Sprzedaży – ICT/IT

    Orange Polska S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    17 godz.
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacji szkoleń

    Sages Sp. z o.o.   Warszawa, przy Dworcu Centralnym    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
  • Pracownik ds. sprzedaży reklam na budynkach (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Ciekawe projekty Planowanie i realizacja działań sprzedażowych w celu sprzedaży powierzchni reklamowych na naszych obiektach handlowych Ścisła współpraca z naszymi najemcami Sprawdzanie wszystkich uwarunkowań; Samodzielne negocjowanie umów z uwzględnieniem obowiązujących minimalnych cen...
  •  
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Lublin, VIVO    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne.
  • Technik elektryk

    STRABAG PFS   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania: prace konserwacyjne związane z technicznym utrzymaniem obiektu; wykonywanie przeglądów instalcji i urządzeń elektrycznych; analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji, usuwanie awarii; nadzór i/lub wykonywanie...
  • specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, obsługa dotychczasowych klientów, praca w biurze i w terenie.
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Ustrzyki Dolne    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Myślenice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca firm

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
  • Specjalista ds. Kontaktu (Handlowiec)

    Pomorskie Centrum Stomatologii Kryspin-Dent   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Wymagania: gotowość do pracy zmianowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie B-2, bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności programów biurowych, umiejętność profesjonalnej komunikacji i nawiązywania relacji, świetne umiejętności organizacyjne.
  • Customer Support Specialist with English and Polish

    MAJOREL POLSKA   Poznań    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Duties and Responsibilities Answering incoming calls in Polish and English and assisting customers with their inquiries; Communicating with the portal's customers via chat Advising and informing about the rules of cooperation; Assisting customers at various stages of cooperation with the service;...
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista ds. sprzedaży produktu

    Formanway   Łomianki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B
    17 godz.
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych za pomocą różnych źródeł (sprzedaż B2B) Budowanie i dbanie o długotrwałe relacje z klientami; Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, uwzględniających specyfikę produktów CBD w segmencie Vape i e-liquids. Analiza...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    17 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
  • Specjalista ds. Wdrożenia Kampanii Online

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    17 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
  • Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    17 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. telesprzedaży

    Alegria Vida Sp. Z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  część etatu   6 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Sprzedaż kursów online na ciepłych leadach z naszej strony internetowej; Praca z domu min 4h dziennie;
  • Digital Sales Strategist with Czech / Slovak

    Arteria G Partner sp. z o. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
  • Adreams M. Smerda Sp.k.
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Adreams M. Smerda Sp.k.
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Orange Polska S.A.
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    17 godz.
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Customer Technical Support Representative with Spanish

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Olsztyn, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 16    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

    AAA AUTO   Piaseczno, ul. Okulickiego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Bezpośrednia i stacjonarna obsługa Klientów wg standardów firmy; Analiza potrzeb klientów, negocjacja cen; Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu; Jazdy testowe; Dbałość o właściwą ekspozycję samochodów;
  • Doradca ds. Sprzedaży Samochodów Używanych

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska aktywna sprzedaż samochodów używanych, samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, ofertowanie), zarządzanie bazą klientów oraz realizacja standardów sprzedaży, budowanie długofalowych relacji z klientami, przygotowywanie ofert...
  • Przedstawiciel Handlowy - Konsultant Edukacyjny

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Pabianice    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    17 godz.
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
  • Przedstawiciel Firmy

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów.
  • Rotenso - Grupa Thermosilesia
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
  • Foundever
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Sales Manager / Specjalista ds. Sprzedaży

    GLOBAL OCEAN LINK POLAND Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    ZADANIA: pozyskiwanie klientów na usługi spedycji morskiej, lotniczej, kolejowej, realizacja sprzedaży oraz budowanie długotrwałych relacji handlowych, analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientem oraz poszukiwanie optymalnych rozwiązań, przygotowanie ofert handlowych dla obecnych...
  • Specjalista ds. wsparcia oddziałów (flying team)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Łódź    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków bieżąca, bezpośrednia obsługa Klienta zgodna z obowiązującymi standardami Banku; wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizację dyspozycji składanych przez Klientów; analiza potrzeb i wsparcie doradców w sprzedaży produktów Banku...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradca Klienta ds. HoReCa (gastronomia)

    Selgros Cash&Carry   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych z obszaru Jeleniej Góry i okolic, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów,...
  • Adreams M. Smerda Sp.k.
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Adreams M. Smerda Sp.k.
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Jana Ciszewskiego 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • LUX MED Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Customer Service Specialist with Finnish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You will...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Specjalista ds. Handlowych

    MOJ S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
  • Specjalista ds. Handlowych

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    SIG Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
  • Specjalista ds. eksportu z językiem niemieckim

    Polcar P.P.H.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów zagranicznych Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień oraz reklamacji Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży Przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktura, protokół załadunku, CMR) Organizacja transportu do...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.